27 april 2013

Tijd voor een blog pauze


Een blog pauze. Dat ga ik nemen! Ik heb het de laatste tijd iets te druk voor mezelf gemaakt, dat overkomt iedereen weleens denk ik ;) maar daar moet even verandering in komen.

Omdat ik de laatste maanden + weken zeer onregelmatig blogde zet ik nu een 'blog pauze' in. Om alles weer op de rails te krijgen, vooral zakelijk want de fotoshoot en grafische aanvragen komen steeds meer binnen (super leuk natuurlijk). Maar omdat ik nog geen goede werkwijze en tijd- en projectmanagement heb loopt het nog te veel door elkaar heen. Dus ik ga nu knopen doorhakken, afspraken met mezelf maken en mij daaraan houden. Het moest er een van keer komen en nu moet ik toegeven ook haha.

Van fouten leer je immers. Iedereen heeft denk ik wel zo'n soort periode in het leven dat het allemaal even niet gaat zoals je wilt, of niet?  Hebben jullie nog tips qua organisatie/planningen? Of zakelijke tijd- en projectmanagement tips? Gebruiken jullie speciale tools of apps? Alle tips zijn uiteraard meer dan welkom.

Maar na de pauze kom ik terug. En goed! Met een nieuwe blog lay-out, nieuwe blog rubrieken, meer persoonlijke foto's. En een goede achter de schermen organisatie en planning zodat jullie op vaste dagen blog artikelen kunnen lezen. En ik start zeer binnenkort mijn grafisch bedrijf waarvoor ik mij, naast mijn fotografie, ga inschrijven bij de KvK!
 
Wanneer ik weer ga bloggen weet ik nog niet. Maar ik houd jullie ondertussen up-to-date via Facebook, Twitter en Instagram.




7 opmerkingen:

  1. Heb ik net je blog ontdekt.. :)
    Succes de komende tijd! Ik ben heel benieuwd naar je nieuwe layout en plannen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes met het vinden van een goede midden weg tussen alle bezigheden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel succes en plezier met al deze mooie plannen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sharon, hey, dat is jammer, heb net je blog ontdekt ;-) nou, ik hoop dat je terug komt inderdaad, succes met al je mooie plannen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben toch wel heel erg benieuwd of je nog terug gaat keren? :)
    Heb je blog pas vorig jaar ontdekt en kijk toch af en toe nog even of je al terug bent ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kom zeer binnenkort weer terug dames! Ik hoop begint volgend jaar, dan is wel mijn deadline ;)

    Het is vrij stil hier maar ik ben achter de schermen druk bezig :) Bedankt voor alle leuke en lieve reacties!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon