14 februari 2013

Leuke last minute valentijn DIY's

Wil je toch je lief nog even verrassen met iets leuks of iets maken ter decoratie voor een romantisch avondje? Met deze DIY's kom je een heel eind.

Het hart van bloemen die je op tafel kunt leggen (en daarna kunt omtoveren tot een mooi boeket) of kunt opplakken op dik papier of karton is een leuk origineel idee en misschien heb je alle materialen al gewoon thuis of in de tuin. Of het ballonnen hart, in het stappenplan hebben ze helium gebruikt maar je kunt de ballonnen natuurlijk ook aan elkaar plakken met (seconden)lijm. Maar de papieren hartjes met tekst van Design love fest zijn ook lief. En een leuke afsluiter zijn lekkere cupcakes of brownies met onderstaande simpele maar mooie cupcake toppers.

Hebben jullie nog leuke valentijns plannen? Ik, koos-vriendloos, happy single moet ik dan wel even erbij zeggen ;), ga met mijn 'ook single mede compagnon' huisgenoot lekker bank hangen en een serie marathon houden (Dexter, een aanrader), heerlijk!


Pictures: 1. Flower heart desing and styling by Style Me Pretty and Photography by White Loft Studio 2. Ballonnen hart by Studio DIY 3. Paper love note hearts by Design love fest 4. Cupcake toppers by Paper and stitch blog

3 opmerkingen:

  1. Leuke ideetjes, helaas ga ik ze niet uitvoeren... Geen geheime liefde. Zelf zal ik vanavond ook lekker gaan bankhangen: WIE IS DE MOL!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die ballonnen! Geweldig idee (voor mijn imaginary lover)!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon