7 februari 2013

Donderdag quote dag | You have to take the stairs

Het is alweer 7 februari. En ik heb in heel 2013 nog meer 3 blogartikelen geplaatst. Weer een record gehaald ;) Wegens de drukte op zakelijk gebied en met school ga ik niet meer elke werkdag bloggen. Ik ga wel minstens drie keer in de week bloggen (want ik blijf van bloggen houden jaja!) maar hoe en wanneer daar zet ik nu geen beloftes aan vast :)

Ik vertelde al dat ik graag meer wil leren over hoe je 'goed' kunt bloggen maar dat is nu even op een laag pitje gekomen wegens school en omdat ik de laatste tijd steeds meer opdrachten krijg. Wel ben ik aan het onderzoeken (zoals sommige van jullie ook al weten) naar een goede tijd-, project- en actiemanagement methode die bij mij past en nog belangrijker, die natuurlijk werkt. Zodra ik dat ook een beetje op orde heb kan ik natuurlijk weer goed aandacht aan bloggen besteden.

En het is vandaag donderdag, precies donderdag quote dag, dus een mooie quote!


Pinned from via Heartifb

3 opmerkingen:

  1. Ach geeft toch niet, soms kan je gewoon niet altijd op de blog zitten! Hebben wij ook wel eens last van hor! Maar we blijven je volgen!

    Succes met school

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb ik soms ook last vast! Maar kwantiteit is niet altijd kwaliteit dus dat is het belangrijkste! Je blog geeft altijd erg veel inspiratie!

    Groetjes,

    Pien

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon