7 januari 2013

Toch wil ik mijn blijheid even laten zien

Want gisteren kwam eindelijk mijn fotografie website weer online nadat hij een klein weekje offline was omdat ik met een nieuwe website design bezig was. En ik moet zeggen, ik ben erg blij met het resultaat en wou dit graag even delen ^_^ De site is duidelijker en er staat meer informatie dan voorheen op. En mijn portfolio is geupdate met nieuwe foto's.

Verder ben ik bezig met de eerste valentijnsactie van Sharon Vos fotografie samen met een goede vriendin die de zich richt op de styling. Genaamd de 'mini styled love shoots'. Deze week hebben we er over gebrainstormt, plannen uitgewerkt en de eerste 'flyer' over de actie online gezet!

De eerste week van 2013 was druk maar erg leuk! Ik zei het al 2013, kom maar op!



Pictures / graphics: Sharon Vos Fotografie for The secret is to dream

5 opmerkingen:

  1. Wouw, hier mag je echt trots op zijn, super!! Leuk idee trouwens de mini love shoots!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is echt super mooi geworden!
    Mag je trots op zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je website echt super geworden joh! Het is een tijdje geleden dat ik ernaar had gekeken, maar nu ik het weer zie komt je boodschap echt heel goed over. Heel creatief en 'the whole package' met ideen voor kleding tijdens shoots etc. Super!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon