1 januari 2013

Kom maar op 2013!

Gelukkig nieuwjaar iedereen en hallo 2013! Ik hoop dat jullie fijne feestdagen hebben gehad en een goed uiteinde. Nu weer een nieuw jaar met nieuwe kansen. Het klinkt cliché, maar het is wel zo. De laatste jaren kijk ik met oud & nieuwe altijd even goed terug op het jaar. Wat ging er goed, wat ging er niet goed. Wat kan ik verbeteren, persoonlijk maar ook met school en op zakelijk gebied. Altijd kunnen we weer nieuwe dingen leren als we weer even goed naar ons zelf kijken en gaan reflecteren. Dat is nooit verkeerd natuurlijk. Hebben jullie nog specifieke doelen of dromen waaraan jullie willen werken dit jaar? Ik wil beter gaan bloggen, dat hebben jullie al vaker gelezen maar zoiets lukt natuurlijk niet in één keer :)

Daarnaast ga ik mij inschrijven bij de KVK met mijn fotografie bedrijf en sinds kort neem ik ook grafische opdrachten aan waar ik meer werk aan wil gaan besteden. De laatste tijd ging het niet zo goed op persoonlijk gebied, wat jullie misschien wel merkten doordat ik (aanzienlijk) minder blogde. Maar ik ben er nu helemaal klaar voor. Voor de leuke en uitdagende dingen die gaan komen maar ook de confronterende persoonlijke doelen waar ik aan wil gaan werken. Maar hè, iedereen heeft zo weer wat en zolang we blijven leren, zelf reflecteren en fouten maken kunnen we op persoonlijk gebied alleen maar beter worden, wat je uit eindelijk weer terug ziet in je hele doen en laten.

Kom maar op 2013!

2 opmerkingen:

  1. Jij ook een heel gelukkig nieuw jaar! Ik wil vooral werken aan mijn school en mijn blog maar ook meer tijd maken om bij familie en vrienden te zijn :) Dat zijn wel zo'n beetje mijn belangrijkste drie doelen voor 2013!

    Liefs,
    Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes met je doelen! En happy 2013 :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon