17 december 2012

Instagram foto dagboek 12 • Cadeaubonnen knutselen, een new born fotoshoot, stempelen en een nieuw boek over bloggen.

Tijd voor fotodagboek 12. Een nieuwe week met nieuwe kansen! Deze week komt er elke werkdag een blog online die gaat over... inderdaad.. de kerstdagen! Met veel kerst inspiratie, freebies en leuke do it yourselfs!

Maar we beginnen met weer een nieuwe fotodagboek! Dat het kerst is merk ik ook bij Sharon Vos fotografie. Fotoshoot cadeaubonnen worden besteld voor kerst dus ik verzend ze natuurlijk ook in kerst stijl!

Afgelopen zaterdag heb ik mijn eerste new born fotoshoot gehad. Ik heb een lief meisje van 8 weekjes oud mogen fotograferen. Super lief en binnenkort heb ik mijn tweede new born fotoshoot alweer.

Het setje stempels op de foto heb ik gekocht in een tweedehands winkel, de With love stempels bij Søstrene Grene in Groningen.

En van de Sinterklaas kreeg ik het boek Blogging for creatives van Robin Houghton.

Meer instagram foto's zien? Kijk eens op mijn instagram account @sharonvos. Fijne week iedereen!

8 opmerkingen:

  1. Ik ben heel benieuwd naar het blogging for creatives boek, staat al een tijdje op m'n lijstje. Zou me kunnen zeggen of het de moeite waard is?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je nu zoveel verzoeken voor fotoshoots krijgt. En die new born foto's zijn echt zo lief :). Ook ik ben benieuwd naar het boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! En wat een schattige baby... Ben benieuwd hoe je dat boek vind. Zoek al een tijd naar een boek over bloggen dat niet alle open deuren intrapt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat veel leuks allemaal :)! Wat super leuk dat je veel verzoeken voor fotoshoots krijgt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk allemaal! Die new borns zijn zo super schattig! En echt hele leuke stempeltjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel leuk! wat staat er op de stempels die je hebt gekocht in de tweedehandswinkel?
    www.muzaiki.blogspot.com
    www.pinterest.com/muzaiki

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk zo'n shoot met een baby'tje, bijzonder!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Karin éénig wonen: Ik heb het boek nog niet gelezen maar als ik het uit heb komt er vast een blogje over.

    May: Op één staat een oude handtekening en de rest zijn letters en ééntje met een uiltje :)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon