6 november 2012

Paper sweets | De tijdschriften

Het is altijd leuk als de tijdschriften weer in de brievenbus liggen. Ik vind het heerlijk om op de bank te zitten met een muziekje op en een goed tijdschrift op je schoot. Alhoewel dit er vaker bij inschiet dan ik wil! Zelf ben ik lid van FLOW magazine en samen met mijn moeder van de VT Wonen en 101 woonideeën. En mijn moeder weer van de Ariadne AT Home. Ik was eerder al lid van de 101 en VT maar had dit opgezegd omdat het voor mij iets te prijzig werd, maar ik kocht ze toch elke maand steeds weer opnieuw.

Niet heel handig dus haha maar nu doe ik het samen met moeders, een ideale oplossing. Op deze manier besparen we kosten en kunnen we toch elke maand weer genieten van de mooie beelden en tips. Zijn jullie lid van één of meerdere tijdschriften? En delen jullie ook een abonnement?

Trouwens, ook erg leuk. De blog My Home Shopping van Sanoma media hebben mijn blog en Klein wonen serie vernoemt in een artikel over klein wonen. Naast dat het natuurlijk super leuk is dat ze naar mijn serie verwijzen staan er in het artikel mooie producten die perfect zijn voor een kleine woning!



Foto: Sharon Vos van The secret is to dream

8 opmerkingen:

  1. Superleuk, tijdschriften zijn geweldig! Net als jij vind ik het ook heerlijk om op de bank of in bed te kruipen met een fijn tijdschrift. Zelf heb ik een abonnement op de Happinez en de Foodies, maar koop ook regelmatig Yoga Magazine, Flow, Traveler of andere lifestyle gerelateerde bladen. Heerlijk. Je kunt tegenwoordig heel veel op internet lezen, maar dat is toch niet hetzelfde als een tijdschrift of een boek. <3

    Liefs,
    Jet.

    http://thatinspirationblog.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben nergens lid van, maar wil heel graag een abonnement op de vtwonen en/of 101woonideeën.. want ik koop ze ook los. Ik twijfel nog, of een leuk cadeautje erbij of ze allebei voor een leuke prijs. LIS vind ik ook erg leuk, maar die verschijnt maar een paar keer per jaar, en dan is het nog de vraag of die komt want in oktober zou er weer een nieuwe uitkomen maar dat ging helaas niet door.

    Laten we het erop houden dat ik eigenlijk nog op zoek ben naar hét tijdschrift. ;) Voor nu koop ik ze allemaal gewoon nog los haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb op vtwonen en 101 woonideeën een abonnement. Het is inderdaad heerlijk wanneer ze weer op de mat liggen. Echt een cadeautje. Ik geniet er zo van om het te lezen en de plaatjes te kijken. Ik koop soms ook de ariadne At home nog los.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb zelf geen abonement, maar mijn favoriete tijdschrift op dit moment is Frankie(http://www.frankie.com.au/. Best prijzig helaas als je hem in Nederland koopt maar ik lees dan ook wel altijd alles van a tot z :)

    Groetjes Andrea
    www.itssimplymax.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik heb een abonnement op Flow, Knip (allebei cadeautje :-) ) en op libelle. vt wonen en de andere woonboekjes ben ik ook zot van en probeer ik zo weinig mogelijk te kopen. maar dat lukt niet altijd, vandaag heb ik het weer mee :-) en dan een lekker kopje thee en met een dekentje de bank op genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben echt een magazinejunkie. Dat is alleen maar erger geworden sinds ik voor bladen werk. Gelukkig krijg ik veel bladen, want vind ze eerlijk gezegd best duur. Een abo delen is erg slim. Al kun je dan niet lekker scheuren voor moodboards ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zeer herkenbaar. Wat ook een mooi en inspirerend tijdschrift is, is 'Daphne's Diary'.

    En jouw scriptie ziet er ook heel mooi en inspirerend uit. Is er ook een online versie te bekijken?

    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Andrea, Frankie magazine is inderdaad ook erg leuk!

    En Bianca, Daphne's Diary koopt mijn moeder vaak en dan lees ik het natuurlijk ook altijd even door haha! Mijn scriptie is binnenkort online te lezen :)

    Liefs, Sharon

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon