27 november 2012

Lieve notitieboekjes en papieren plakband in de brievenbus


Dinsdag lag er een gezellig pakketje in de brievenbus met een nog leukere inhoud! Ik was de gelukkige winnares van de Facebook give-away van de nieuwe stationery webwinkel Opschrijfboekjes.nl. Als je gek bent op masking tape en op stationery, dan moet je zeker even kijken! Ik wordt in ieder geval erg hebberig bij het zien van al dat moois!



Dit artikel is niet gesponsord.

Foto's Sharon Vos | The secret is to dream

6 opmerkingen:

  1. Ooh zo leuk, vooral dat gezipte boekje is zo handig! Dan worden de bladzijden niet vies als je hem in je tas stopt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! Ik ga meteen een kijkje nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie zoete kleurtjes! En wat een handig boekje, kun je er niet genoeg van hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon