13 november 2012

Instagram foto dagboekje 10 • Offertes, Søstrene Grene, samenwerkingen, nieuwe planten en.. kleren

De laatste tijd gaat snel, heel snel! Bijna te snel, maar dat komt eigenlijk door mijzelf. Ik moet mijn tijd beter inplannen want er komst steeds meer op mijn pad. Dus daar ga ik deze week mee aan de slag. Hoe doen jullie dat, school, werk, extra projecten? Hoe houden jullie alles op schema zonder 'over te werken'? Hebben jullie toevallig nog tips?

Maar in ieder geval, 'back to' de fotodagboek!

1. Ik heb lieve kleine kaartjes gekocht in Duitsland, leuk om visitekaartjes mee te maken.
2. Inderdaad, Søstrene Grene! Mijn buit na een kijkje in de winkel! Binnenkort een blog daarover.
3. Snapshop van ons huisje, binnenkort op de blog.
4. Naast de samenwerking met Verdien met bloggen ben ik ook een samenwerking met Dutch Castle aangegaan. Één keer in de maand komt er een beeldblog van mij (Sharon Vos fotografie), super leuk!
5. Nog wat meer groen in huis, altijd fijn.
6. Offertes schrijven.
7 & 8. Nieuwe broek en lange rok. Broek uit de sale, en rok met korting, ik hou van goedkoop shoppen, wie niet?! ;)

Fijne week allemaal!

6 opmerkingen:

  1. Plannen is echt een van mijn zwakkste punten. Ik ben net pas met bloggen begonnen, maar ik werk 4 dagen de week en ik heb daarnaast eigenlijk altijd wel diy/craft projectjes liggen die ik nog af wil maken. Vaak gaat het ene dan ten koste van iets anders, want multitasken is ook niet mijn sterkste kant. Wat ik iig nu voor mijn blog probeer is om altijd wat blogposts klaar te hebben liggen. Deze schrijf ik alvast als ik er tijd voor heb en dan kan ik ook als ik het druk heb wat posten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga nog naar school, maar ik gebruik een weekplanning op een A4-blad. En dan vul ik eerst al mijn verplichte lessen in, dan andere verplichtingen (zoals sporten, studentenjob etc..), daarna vul ik de uren in die ik ga studeren en kijk ik waar ik vrije tijd over heb voor bvb uitjes met vriendinnen en op het allerlaatst vul ik nog een namiddag met reservetijd (voor als ik bvb niet alles heb kunnen studeren wat ik wou). Haha lange uitleg, hoop dat je er wat aan hebt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank jullie voor jullie reacties! Ik plan mijn blogs ook vaak van te voren al in, dit werkt fijner zonder dat je op de dag zelf nog druk aan het werken moet voor een blog :)

    En Charlotte, ik wil inderdaad ook een planning op papier gaan gebruiken, een A4 weekplanning voor wat ik per week op welke dagen ga doen, en nog een maandplanning voor alle blog artikelen die ik ga inplannen. Thanks voor de tip!

    Ben nu een presentatie aan het kijken over tijd en project managment van Hello Etsy (http://vimeo.com/29772749). Erg interessant en veeeeeel tips, heb al 3 A4 bladzijdes vol geschreven en ben nog niet eens op de helft van de presentatie haha :)

    Liefs, Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Volgens mij is die Sostrene Grene een erg leuke winkel! Leuke foto's:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Sharon,

    Super bedankt voor je post over de te gekke winkel Søstrene Grene! Helaas woon ik te ver weg om naar Groningen te gaan, maar ik was vorig weekend in Kopenhagen en ben naar de shop geweest! Helemaal leuk!

    Succes met je blog!

    Groetjes,
    Annouska

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon