26 november 2012

Instagram foto dagboek 11 • Zelfgemaakte enveloppen, aantekeningen, portobello's, accessoires en vesten

We beginnen de week met een nieuwe fotodagboek. Er staan deze week (gelukkig weer) meerdere blog artikelen klaar om online te gaan! Wat zijn jullie plannen deze week?

1. Verpakkingen zijn net zo belangrijk als een product of dienst zelf. Daarom knutsel ik graag envelopjes voor mijn klanten van Sharon Vos fotografie in elkaar. Deze envelop heb ik gemaakt met papier uit een oud tweedehands boek met allemaal kaarten.

2. In mijn vorige fotodagboek gaf ik aan dat ik meer wou weten over tijd en project management. Tijdens mijn zoektocht naar informatie kwam ik een Hello Etsy presentatie tegen over 'project management for indie business'. Ik heb uiteindelijk een stuk of 6 bladzijdes vol geschreven met aantekeningen en tips die je ook echt kunt gebruiken. Zeker een aanrader als iemand hier ook meer over wilt weten/leren.

3. Ik mis de zon en de blauwe lucht! Jullie ook?

4. Portobello's uit de oven, heerlijk! Gevuld met pesto, mozzarella, zongedroogde tomaatjes en bovenop wat rucola.

5, 6 & 8. Ik ben gek op accessoires! Alles via eBay behalve de roze ketting (Nelly sale).

7. Mijn heerlijke nieuwe warme vest.

Meer instagram foto's zien? Kijk eens op mijn instagram account @sharonvos. Fijne week iedereen!

5 opmerkingen:

  1. Wat een fijne foto's! Ik volg je pas een paar dagen maar lees nu al met plezier je blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah dankjewel Rachel, dat is leuk om te horen :)

    Liefs, Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik houd van jouw foto's en volg je dan ook met veel plezier op Instagram!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk overzicht. Ben gek op portobello's en wat een leuke kettingen zeg!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon