1 november 2012

Blog uitbreidingen + een samenwerking

Ik ben achter de schermen (zoals sommige van jullie al weten) bezig met een grote blog redesign en update, YEY! Ik wil namelijk meer.... jullie raden het al.. trommel gerommel.. meer aandacht besteden aan bloggen ;).

Ik wil het serieuzer aanpakken want ik hou van bloggen! Ik wil vaker en dagelijks gaan bloggen. En daar gaat natuurlijk veel werk en tijd in zitten, iets wat ik natuurlijk erg leuk vind, anders zou ik mijn blog niet willen uitbreiden maar de tijd die ik erin steek zou ik normaal aan een baan besteden. En om dit te compenseren ben ik een samenwerking aangegaan met het bedrijf Verdienen met bloggen. Dit houd in dat ik af en toe in opdracht een artikel plaats. En daarover wil ik naar jullie toe eerlijk zijn. Want door jullie kan ik mijn blog groter maken, zonder jullie was dit niet gebeurd. Ik meen het daarom ook echt dat ik jullie daar heel erg dankbaar voor ben ^_^.

Het fijne van het bedrijf Verdienen met bloggen is dat je als blogger veel vrijheid hebt. Ik mag zelf beslissen of ik over een bepaald bedrijf, product of dienst een artikel schrijf. En ik schrijf natuurlijk alleen artikelen die jullie kunnen informeren en natuurlijk.. die jullie veel inspiratie zullen geven. Ik schrijf geen artikelen als ik het zelf ook niet interessant vind. Je hoeft dus niet bang te zijn dat er in eens een artikel op mijn blog staat over een bedrijf die innovatieve vrachtwagens ontwerpt. Dus hier komt ie, onder dit blogbericht, mijn eerste artikel in opdracht.


2 opmerkingen:

  1. Fijn dat je hier inderdaad eerlijk over bent en ik snap waarom je de samenwerking aangaat! Succes met de uitbreidingen en ik ben zeer benieuwd naar het resultaat

    x Lisan

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon