16 oktober 2012

Leuke en simpele stempel ideeën | DIY

Met stempels kun je snel een kaartje of een notebook versieren. Eigenlijk kun je er oneindig veel dingen mee op leuken ;) Ook als je een bedrijf zijn stempels erg handig. Je kunt visitekaartjes versieren, je briefpapier of de bedankt kaartjes.

Op internet staan enorm veel stempel ideeen. En het leuke is, stempels kun je maken met een gum. TIP: Je hebt mooie grote gummen bij de Action. En als je geen zin hebt om te knutselen kun je altijd kijken op Etsy. Hebben jullie al eens een stempel gemaakt?



Picture credit: 1. via Free people 2. via Etsy shop Talk to the sun 3. via Crescendoh 4. via A beautiful mess 5. via Etsy shop Talk to the sun 

10 opmerkingen:

  1. Als kind stempelde ik er al op los en nu nog steeds. Je kunt er inderdaad zoveel mee opleuken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vroeger maakte ik altijd stempels van aardappels :P Maar om ze uit een gum te maken is wel een goed idee ja! Vind het super schattig staan om stempels te gebruiken, leukt de boel snel op.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo simpel maar zo leuk! :) Mijn knutsel to-do-lijstje voor de herfstvakantie wordt steeds langer! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb wel eens een poging gedaan tot om een stempel te maken uit een gum, maar het is me niet echt gelukt :P

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heb toevallig vorige week een stempel gemaakt,
    in de vorm van een gifttag...
    leuk om op een envelop t adres te schrijven!
    liefs,
    denise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! Ik wil dit ook al een tijdje doen, maar ik vergeet altijd gummen mee te nemen als ik bij de Action ben.. toch maar eens aan denken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk, dat ga ik vanavond eens proberen! Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mijn moeder maakte eerst veel stempels, maar deze zijn echt heel leuk. Ga het zelf ook maar eens proberen denk ik! liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kan het ook de stempelvorm uit een kapotte (fiets)binnenband snijden en dan op een blokje plakken... hop rij nu maar plat ;o)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon