2 oktober 2012

Instagram foto dagboekje 9 • Fotoshoots, kledinghoek, Iris van Herpen en mijn nieuwe agenda/planner is binnen

Vandaag weer een nieuwe instagram (@sharonvos) fotodagboek. Dit weekend had ik twee fotoshoots, één in de studio en voor de andere fotoshoot reisde ik af naar Duitsland. Waarbij ik Merel en haar twee paarden heb gefotografeerd. We hebben de fotoshoot nog een uurtje moeten verplaatsen i.v.m. het weer maar toen begon de zon perfect te schijnen. Verder zie je de beginselen van mijn kleding 'hoek' en ben ik vorig weekend naar de tentoonstelling van Iris van Herpen geweest samen met Laura in het Groninger Museum. Mijn nieuwe agenda en business planner zijn inmiddels binnen en kocht ik nog een leuk notitieboekje bij de H&M.

Fijne week iedereen!

Liefs, Sharon

P.S Deze week komt alweer de laatste blogpost van de serie Klein Wonen online, houd de blog in de gaten of blijf up to date via facebook.

4 opmerkingen:

  1. Leuk die fotoshoots!! En wat een geluk met het weer dat de zon ineens ging schijnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's zeg. Ik vond de Iris tentoonstelling ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kwam via last days of spring op je blog en wauw, ik ben fan! Prachtige vormgeving, leuk geschreven en je maakt geweldige foto's! Zo, dat moest ik even kwijt haha:)

    Verder ben ik stiekem ook wel heel benieuwd naar die agenda en business planner! Heb nog steeds geen fijne gevonden en het is alweer oktober:(

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon