17 september 2012

Stationery | Nieuwe agenda en business planner

Van de week kreeg ik een mailtje van een lezeres met de vraag of ik wist waar je een leuke creatieve agenda kunt kopen. Ik heb haar tips gegeven en ook doorverwezen naar eBay. En ik kon het natuurlijk niet laten om zelf ook even te snuffelen tussen de agenda's op eBay aangezien ik zelf ook vaak geen leuke agenda kan vinden. Of ze zijn leuk maar te klein, of ze zijn op goed formaat maar te saai. Zo heb ik nu ook een hele saaie zwarte van de Action maar heb ik wel genoeg schrijfruimte.

En toen viel mijn oog tijdens het eBay-en op deze agenda... en.. deze business planner. Nu wachten tot ze binnen zijn!

Hebben jullie nog tips waar je leuke agenda's kunt kopen?


9 opmerkingen:

  1. Heel leuk, maar ik merk opeens op dat je 'stationAry' schrijft ipv 'stationEry'! 'Stationary' is 'stilstaand' in het Engels ^^.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een tof idee om een agenda op ebay te bestellen zeg! Ik heb er laatst helaas al eentje in de winkel gekocht, maar misschien dat ik toch nog even ga rondneuzen.... (A)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke exemplaren heb je gevonden! In de webshop van Studio Stationery vind je vaak ook erg handige exemplaren die er te schattig uitzien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sharon,

    Een vriendin van maakt elk jaar een supermooie agenda in eigen beheer en in kleine oplage. Hier vind je meer (bestel)info:
    http://www.wiemaakthet.nl/agenda.html

    Groet,
    Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw Sharon, wat een fijne fijne agenda! Heb je hem al binnen? Ik ben benieuwd hoe hij er van binnen nog verder uit ziet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank jullie wel!

    En Loes, ik heb de agenda inmiddels binnen, hier vindt je twee instagram foto's van de agneda's http://thesecretistodream.blogspot.nl/2012/10/instagram-foto-dagboekje-9-fotoshoots.html

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon