10 september 2012

Instagram foto dagboekje 8 • Eendjes paperclip, slaapkamer snapshots en presenteren

Het is weer tijd voor een instagram fotodagboekje. Vorige week heb ik mijn introductie week gehad van de Academie voor Popcultuur, mijn nieuwe opleiding waar ik grafisch vormgeving ga studeren. En het was echt een top week, wel pittig en zwaar maar leuk. Tijdens deze week kregen we ook een opdracht.

Onze opdracht was om een kunstwerk na te maken door middel van fotografie en we hebben na wat brainstormen ervoor gekozen om de voorkanten van album hoesjes na te maken. Dit hebben we donderdagavond gepresenteerd (zie laatste foto). We hebben in totaal 9 albums na gemaakt. Vinden jullie het leuk om het resultaat te zien? Dan schrijf ik daar binnenkort een blogje over :)

Foto 1 & 3 Verder heb ik schattige eendjes paperclips gekocht, om al mijn plannen bij elkaar te houden van de redesign voor mijn fotografie website.
4, 5, 6 & 7 Door de introductie week heb ik de puntjes op de i van mijn slaapkamer nog niet kunnen inrichten, beetje bij beetje wordt alles één geheel.

Fijne week allemaal.

12 opmerkingen:

  1. ai oei oei, die metalen mandjes! Waat o waar? En weer een heerlijke post Sharon! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke paperclip zeg! En ik zou graag die albumhoesjes te zien krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat word ik toch altijd blij van jouw posts! Ik vind je site zo mooi, ik ben echt een fan haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke paperclip :D En geweldige outift!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. :)
    Ik ben heel benieuwd naar jullie albumcoverresultaten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wil die album hoesjes zieeeen! En dat huisje van jullie natuurlijk ;) Kus!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige top heb je aan zeg!! Enne, ik ben wel erg benieuwd naar het resultaat van je schoolopdracht!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dank jullie wel voor de reacties ^_^

    MondaysMilk, de metalen mandjes komen van de kringloop :)

    Liefs, Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik wil die albums wel zien hoor! Ik studeer ook grafisch vormgeven, waar studeer jij het?

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon