5 september 2012

DIY | Een sleutelkapstok gemaakt van touw, spijkers en een tak


Jullie weten het inmiddels al, ik hou van simpele DIY's die eigenlijk geen uitleg nodig hebben. Voor ons nieuwe huisje heb ik deze sleutelkapstok gemaakt. Gemaakt van een tak, touw en spijkers.

Aangezien we op zich allemaal wel goed zijn in sleutelbossen 'kwijt' raken en sleutels zoeken hebben we dit sleutelkapstokje in de hal opgehangen direct bij de voordeur. Zodat, als we binnenkomen, we direct de sleutels kunnen ophangen. Nu nog kijken of we dat echt gaan doen en volhouden ;)

Fijne week allemaal!


7 opmerkingen:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon