18 augustus 2012

Voor ons huisje | Verhuizen | Bloed, zweet en tranen zoals ze dat zeggen, en vandaag vooral zweet

Bloed, zweet en tranen zoals ze dat zeggen, en vandaag vooral zweet haha ;) Vandaag hebben we alle spullen verhuisd. We waren om 09:00 met een busje + paardentrailer en de auto + kar volgeladen in Groningen zodat we voor de hitte aan konden werken. Alles staat al in de woning en in de slaapkamers. Het viel eigenlijk nog heel erg mee, de trappen opzich ook, we hebben alles in één keer gedaan met hulp van lieve vrienden en familie (en heel wat water).

En we zijn voor nu gestopt, het is gewoon te warm haha! Volgende week gaan we alles maar inrichten (ik kan serieus niet wachten haha). Nu genieten van het weer! Wat zijn jullie aan het doen?

5 opmerkingen:

  1. Fijn dat het zo lekker op is geschoten ;o)
    IJsjes eten en in de tuin zitten, dat doen wij hier... Genieten van het heerlijke weer ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Slim om lekker vroeg te gaan!! Lijkt me echt zo leuk om straks alles lekker in te richten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah, met deze hitte is het inderdaad heel slim om op tijd te beginnen! Geniet van het weer hè :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ging gelukkig vlot! Succes en plezier met inrichten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zag het al op facebook, echt zo leuk om de vorderingen te zien! Ik wens je veel plezier bij het inrichten, ben het helemaal met je eens dat dat het leukst is!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon