14 augustus 2012

Voor ons huisje | Verf en schoonmaak tijd + huiskamer inspiratie

Vandaag is de grote dag. We krijgen de sleutel en gaan vanmiddag naar ons huisje in Groningen. En dan begint het echt. Eerst schoonmaken, dan verven. Spullen verhuizen en alles inrichten. Gisteren heb ik een winkelkar vol geshopt bij de Action. Van emmers, doekjes en schoonmaakmiddel tot pleisters, afwasborstels en vuilniszakken. Oja, en nog 3 emmers met verf!

Ik kan niet wachten om te beginnen! Om ons eigen plekje te maken met ons drietjes. We zitten aller drie vol inspiratie. Vandaag wat inspiratie voor de woonkamer. Welke woonkamer spreekt jullie het meeste aan? De plaatjes heb ik verzameld op pinterest, want ja.. ik heb natuurlijk een speciale 'pin board' voor het huisje in Groningen ;)

Wil je weten hoe ons huisje eruit ziet? Hou dan Facebook in de gaten voor foto's!

8 opmerkingen:

  1. Heerlijke inspiratie :D Vind ze alle vier erg leuk, vooral die palletbanken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Plaatje èèn en die daaronder, lekker licht en kleurrijk, om blij van te worden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je hele pinterestpagina heel mooi! En van deze vier vind ik die pallettenbank heel vet, en de blauwe (turquoise?) lamp rechtsboven.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah wat leuk dat je nu de sleutel hebt! Veel succes met verhuizen en inrichten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk he als je eindelijk aan de slag kan in je huisje, ben benieuwd hoe het gaat worden :)! Ik vind de eerste 3 erg leuk, leuk met die kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel veel plezier! De 4de foto past het best bij mijn smaak. Basic, natuurlijk en stoer.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Spannend, maar zo leuk om je eigen huis in te richten etc. Nummer 1 & 4 zijn mijn favorieten woonkamers van de plaatjes:)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oeh, 1ste plaatje 2de rij was mijn eerste ingeving, toen ik langer keek werd het het 2de plaatje 1ste rij..

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon