27 augustus 2012

Voor ons huisje | Mijn bureau | Een oude deur en schragen

Ik hou ervan om dingen te maken met spullen die je al op voorraad hebt. Zo ook mijn bureau. Mijn bureau maak ik van een oude deur en schragen. De schragen had ik al en zijn erg handig omdat je er bijvoorbeeld nog doos 'in' kan zetten. En de deur hadden mijn ouders over tijdens de verbouwing. Samen met mijn vader heb ik de deur op maat gezaagd. Mijn bureaublad is nu 2 meter breed en 65 cm diep dus ik heb mooi wat ruimte om te gebruiken.

Morgen ga ik samen met mijn zusje weer naar Groningen en blijven we er slapen. Het eerste nachtje in ons nieuwe huisje ;) Ik kan niet wachten om morgen mijn slaapkamer en werkplek in te richten. De woonkamer is al zo goed als af. Via facebook zal ik morgen dan ook regelmatig wat foto's plaatsten van de vorderingen.

Fijne week allemaal!



P.S. Heb je alle andere blogs (+ foto's) al gezien over ons nieuwe huisje?

4 opmerkingen:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon