22 augustus 2012

Voor ons huisje | De inrichting, tenminste de vorderingen

Gisteren zijn we weer naar Groningen gegaan om alles uit te pakken en in te richten. We zijn al een heel eind. En de temperatuur is gelukkig weer een stuk aangenamer dan afgelopen weekend tijdens het verhuizen haha :)

Wie lid is van de Facebook pagina heeft de foto's misschien al voorbij zien komen maar hier de laatste snapshots van de vorderingen van ons huisje in Groningen.

In het kort: Foto's boven: 1. Ons gemaakte salon tafel van pallets. 2. Heerlijke bloempotten. 3. Een Ikea bouwpakket, wie kent het niet 4. en de bank met een kleed erover heen. Foto's onder: 5. We hadden aardappelkistjes over die we nu gebruiken als bankje op ons balkonnetje. 6. Officieel is het een fiets slinger maar wij gebruiken het ter decoratie. 7. De eettafel stoelen verven, eerst wit, dan een vrolijk pastel kleurtje 8. en een fotootje van de eettafel.


18 opmerkingen:

  1. Ziet er echt super leuk uit meis! Ik ben benieuwt hoe het eruit ziet als het klaar is :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal leuk! Ben benieuwd naar het eind resultaat, het is nu al geweldig ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor! Vooral het idee van de kistjes als bankje op het balkon vind ik heel geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's! Het gaat vast mooi worden

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zag de foto's al op instagram, zo leuk om de verhuizing te volgen! Ik ben nu ook aan het verhuizen, al doe ik alles in rustig tempo. Maar onze stijl komt wel overeen dus dat is erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leukleuk! Vooral die salontafel vind ik heel apart, heb ik nog nooit eerder gezien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er echt super leuk uit! Wat leuk dat pallet tafeltjes en al die aardappelkistjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet het er ontzettend leuk uit! De bloempotten en het bankje van kistjes zijn mijn favoriet! Heel veel plezier met inrichten, er is weinig heerlijker dan dat :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk idee om die pallets te gebruiken als tafel! Gezellig huisje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel goed bezig ;-) Heerlijk licht en fris allemaal. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat ziet er echt heel leuk uit! Ben benieuwd naar het eindresultaat!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gave bank op het balkon! Ik wil in mijn volgende huisje toch ook wel een balkon, super fijn. Natuurlijk met mooie meubelen, een leuk kleurtje en een mooie vloer.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk dat je met allemaal 'oude' gebruikte spulletjes zoveel leuke dingen weet te doen. Je creëert echt je eigen inrichting zo, erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat ziet er echt superleuk en vrolijk en gezellig uit allemaal! Even een vraagje, heb jij iets met je balkonvloer gedaan? Het ziet er best wel mooi uit, terwijl het normaal gesproken een lelijke betonnen vloer is..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeh goede vraag Froukje haha. Ik heb geen idee wat er eigenlijk op de balkonvloer ligt. Toen we het appartement huurden was dit al zo. Volgens mij is het afgewerkt met een soort lichtgrijze lak :)

      Liefs

      Verwijderen
  15. Dat ziet er leuk knus en gezellig uit zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk om zo inspiratie op te doen voor het inrichten van mijn balkon. Helaas is de zomer alweer bijna voorbij, maar toch hoop ik dat we nog een mooie septembermaand hebben, waardoor ik toch nog lekker van het weer en mijn balkonnetje kan genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat ziet er goed uit! Ik ben inspiratie aan het opdoen met wat ik met balkon moet doen. Ik zat te denken aan vloertegels.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon