1 augustus 2012

Onverwachts toch nog op vakantie

Ik zit nu op een steiger, midden op het water deze blog te schrijven, het is hier heerlijk! Onverwachts ben ik een weekje op vakantie gegaan! Totaal niet gepland maar mooier dan dit kan niet! Zo ben ik toch nog op vakantie. We zitten in een klein schattig huisje pal aan het water aan de Paterswolsemeer. Omdat het onverwachts was heb ik van te voren geen blogberichten kunnen schrijven en kunnen inplannen zodat ze online komen te staan dus deze week neem ik een blog vakantie. Op Instagram en Facebook zie je zo af en toe zeker wat foto's voorbij komen van de vakantie maar vanaf volgende week blog ik weer.

Ik wil jullie ook een hele fijne vakantie wensen! Geniet lekker van het weer (wat een geluk dat het vandaag en morgen lekker warm wordt) en tot volgende week :)

Liefs, Sharon

P.S Ik heb geen idee hoe dit berichtje + de foto's op mijn blog komen te staan (heb de blogger app gedownload). Dus let niet te veel op de layout van dit berichtje haha ;)

7 opmerkingen:

  1. Niks leuker dan een onverwachte vakantie... geniet ervan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat heerlijk! Geniet er maar van daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou het blogje is er toch mooi opgekomen hoor! geniet van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat fijn het paterswoldsemeer, heerlijk meer in Groningen :) Lekker genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De lay-out is helemaal prima hoor! Fijn, onverwachts toch nog er tussen uit, geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon