13 augustus 2012

Instagram foto dagboekje 7 • Daar ben ik weer! Bloggers block, inpakken en oude herinneringen

Eindelijk weer een blog! Ik ben terug van weggeweest ;) Hoe is het met jullie? Afgelopen weken waren aardig druk en pittig. Onverwachts ben ik wegens omstandigheden mee op vakantie geweest. Het was een fijne maar vooral leervolle vakantie. Met mij gaat het overigens goed maar tegelijkertijd had ik ook een soort 'bloggers block' zoals men dat weleens noemt. Ik wist niet meer wat ik moest bloggen. De inspiratie was even weg. Maar het is inmiddels ook weer terug. Ik heb alweer te veel ideeen en heb ontzettend veel zin om weer goed te gaan bloggen haha :D

Ik ben nu druk aan het inpakken voor Groningen. Morgen krijgen we de sleutel en kunnen we beginnen! Ik heb er echt super veel zin in! Maar wat een werk al dat inpakken ;) Je komt van alles en nog wat tegen waar je weer even naar gaat kijken. Ik kwam een 'herinneringen' doos tegen waar ik leuke dingen in verzamel van vroeger en nu. Oude valentijnskaartjes van mijn snoepjesverkering liefde toen ik een jaar of 8 was met de woorden 'ik hou van jou' erop geschreven, prachtig om dat weer terug te zien.

Vandaag weer verder inpakken en nog even de stad in om verf, kwasten en schoonmaak spullen te halen. Want morgen.. morgen is de grote dag! Wat gaat de tijd toch snel!

7 opmerkingen:

  1. Heeeeel veel succes morgen!!!
    Zet 'm op... zal vast prachtig worden ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je weer aan het bloggen bent en veel inspiratie hebt! Jeeeej! Veel succes morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je weer aan het bloggen bent en veel inspiratie hebt! Jeeeej! Veel succes morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je weer aan het bloggen bent en veel inspiratie hebt! Jeeeej! Veel succes morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tof dat je er weer bent en een bloggers block, daar heb ik ook wel eens last van hoor. Soms zie ik allemaal mooie blogs en dan denk bij mezelf, wat doe ik hier in vredesnaam
    :-0 Soms geef ik me daar dan gewoon even aan over en doe ik ff lekker niks en dan komt het vanzelf altijd wel weer :-) Succes in Groningen, niks leuker dan een plekje leuk te maken.

    XX

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon