20 augustus 2012

Heerlijk met dit weer, 5 verschillene buiten douches.

Het is alweer maandag! Een nieuwe week is begonnen na een warm tropisch weekend. We hebben bij ons thuis het zwembadje maar opgezet zodat we zo af en toe even tot verkoeling kunnen komen maar met dit weer lijkt het mij heerlijk om een buiten douche te hebben. Vooral na het zien van deze mooie foto's! Een buiten douche staat op mijn dromen to do lijstje voor als ik een eigen huisje hebt. Tot die tijd droom ik weg bij deze mooie foto's.

Fijne week iedereen!



Pictures from left to right 1. via Frank features 2. via Homelife 3. via Emmas blogg 4. via Jeanne d'arc living 5. via The Selby 6. via Homewah 

10 opmerkingen:

  1. Heerlijk! Wel eng dat er zomaar allemaal beestjes in de douche kunnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeerlijk! Hopelijk heb ik "later" een grote tuin waarin dit ook kan :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto's, maar een buitendouche is echt niets voor mij. Heb er ooit 1tje gebruik in Sumatra en zag alleen maar beestjes heen en weer springen en vliegen. Bah. Geen relaxte douche-ervaring haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto's! Heerlijk zo'n buitendouche, zie ik ook wel zitten =)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er altijd heel erg mooi uit, maar echt relax douchen kan ik dan niet. Bang voor beesten haha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is echt aan te raden een buitendouche. Thuis hebben wij er ook een heerlijk is dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi!! Vooral die met dat zinken bad en zinken teil!!! The Selby.. het boek heb ik van hun.. zo leuk! En vooral ook heel origineel!!! Liefs, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk! Vorig jaar toen in op vakantie was in Bali hadden wij een buitendouche bij een hotel. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zou me toch wel bekeken voelen in een buitendouche denk ik :P

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon