25 augustus 2012

Doe mij alles maar, de stationary foto serie van StyleCookie.

Altijd als het nieuwe schooljaar weer bijna gaat beginnen ruim ik mijn werkplek op en koop ik mooie stationary spullen (zoals jullie hier al hebben kunnen zien) om mijn bureau weer leuk en gezellig te maken en om het nieuwe schooljaar weer goed te kunnen starten. Ik heb een zwakte voor werkplekken en stationary zoals jullie misschien wel weten en de laatste foto inspiratie serie van StyleCookie is een droom voor elke stationary liefhebster! Kijk op StyleCookie voor meer foto's van de 'Organizing Things' serie. Ruimen jullie ook altijd je werkplek grondig op als er weer een nieuw schooljaar aankomt of een nieuw project?



Pictures via StyleCookie

2 opmerkingen:

  1. Oeh ja wat een leuke collectiee! Ik probeer mijn bureau altijd netjes te houden want dat werkt wel het fijnste :) liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ik heb het voor morgen op de planning staan! Dat bureautje hierboven wil ik trouwens wel hebben:)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon