4 juli 2012

Voor ons huisje | Blikken en een ladenkastje

Er staan al maanden twee mapjes op mijn bureaublad van mijn laptop. Een genaamd 'huis Groningen' en de andere 'slaapkamer Groningen'. Toen we vorig jaar eenmaal wisten dat we naar Groningen wouden verhuizen met ons drieën (ik, mijn zusje en mijn beste vriendin) stonden de mapjes diezelfde dag al op mijn laptop. Klaar op gevuld te worden met te veel inspiratie. En ze zijn inmiddels al goed gevuld ;)

Omdat wij allemaal ideeën hebben (zoals de 11 aardappelkistjes) die we willen uitvoeren voor ons nieuwe huisje ga ik vanaf nu een nieuwe rubriek bijhouden genaamd 'voor ons huisje'. In deze rubriek zien jullie al onze ideeen hoe we van ons aankomende appartementje echt ons plekje gaan maken.

Voor mijn nieuwe slaapkamer heb ik bovenstaande blikken en ladenkastje geverfd. We zijn zelf (goedkoop) verf gaan mengen en het resultaat mag er wezen. Ik ben er erg blij mee en kan niet wachten tot we alles daar kunnen gaan verven en inrichten.

Verzamelen jullie ook altijd al direct inspiratie voor iets wat misschien nog wel maanden kan duren?



Fotografie Sharon Vos voor The secret is to dream

8 opmerkingen:

  1. Ik verzamel het hele jaar door inspiratie. Ook voor appartementen die er misschien nooit gaan komen ;)
    Leuk die koffers en blikken zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een fijn blog sharon, ik volg je al een tijdje.
    En leuk idee van die kisten!

    :-)

    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk ja! :) Ik ben heel benieuwd naar jullie huisje straks. Is het misschien een idee om nog mooie (keramieken) knopjes op het kastje te schroeven? Die verkopen ze o.a. bij de Kunst en Klieder in Zwolle. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd, je bent nooit klaar met een interieur. Het groeit met je mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke rubriek! En dat mengen is je goed afgegaan! Mintgroen is mijn lievelingskleur dus dat wil ik later zeker in mijn huisje hebben maar dat zalm vind ik ook wel heeel erg mooi! En van dat lavendelblauw ook wel.. Nou ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie blog! Die kleuren zijn echt prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat heb je erg leuk gedaan, ziet er heel goed uit!
    Ik doe het niet altijd gelijk, ik moet er juist sneller mee beginnen want ik merk dat het me rust geeft. Ik vind zoveel leuk, nu zou ik ook graag willen verhuizen en om dan bijv. een boekje te maken met alles wat ik leuk vind is dan ideaal, hoef ik me niet druk te maken dat ik wat vergeet;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk, leuk, leuk! Ben benieuwd naar je huisje!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon