9 juli 2012

Vintage verzend labels | Printable freebie

Ik hou van 'printable freebies' (ben niet voor niks een Nederlander ;) ). Jullie ook? Gratis illustraties en afbeeldingen die je kunt downloaden en mag gebruiken voor persoonlijke doeleinden (sommige zelfs voor commerciële doeleinden!). Zo wordt het knutselen en het snel iets versieren ons nog gemakkelijker gemaakt.

Net zoals deze leuke vintage verzend labels in 6 verschillende kleuren. Gemaakt door Karen van The Graphic Fairy. Je kunt ze hier gratis downloaden. Erg leuk om voor je postpakketjes en brieven te gebruiken maar ook voor cadeaus!

Fijne week allemaal!


7 opmerkingen:

  1. iets wat gratis is en zo leuk, is natuurlijk altijd fijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja leuk! (Trouwens, totaal offtopic, maar wat een supermooi webblog is dit! Heb even flink in de archieven gedoken, zeker een nieuwe favoriet!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had toch een reactie geplaatst?

    Sharon, ik weet niet op het heel ingewikkeld is, maar de reactie-tool is heel omslachtig, misschien kan die beter? Dan krijg je vast ook meer reacties!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zucht, je blog. Ik lees al je blogpost´s in 1 adem door. Zeker een nieuwe favoriet. Ook heel inspirerend, kan niet wachten om zelf weer aan de slag te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon