18 juli 2012

Na dit filmpje weet ik het al helemaal zeker dat ik een (e-)magazine wil maken!


Ooit maak ik een (e-)magazine. Of dit nu binnen een jaar is of pas over 10 jaar, groot of klein, dik of dun, alleen of met een team, dat maakt niet uit! Maar dat ik op een dag een (e-)magazine maak is zeker. Het is één van mijn dromen die natuurlijk van mijn 'dromen to do lijst' moet worden afgestreept.

Dit filmpje heb ik een hele tijd geleden (vorig jaar?) al een keer bekeken, nja meerdere keren bekeken. Nu kwam ik het filmpje weer tegen en wou het graag aan jullie laten zien. Want ik word heel blij van dit filmpje, en ik denk vele van jullie ook. Achter de schermen foto's en video's zijn altijd erg leuk (en leerzaam) maar dit filmpje is toch wel een van de toppers.

'My heart wanders' bij dit filmpje!

13 opmerkingen:

  1. ohh mooi filmpje zeg, nu wil ik ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een (e-)magazine maken is ook één van mijn dromen, dus dit was een heerlijke dosis inspiratie op de vroege ochtend! Bedankt voor het delen :) Ze hebben er trouwens ook wel erg fijne muziek onder gezet, uit Peer Gynt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had hem al eens gezien, zo super gaaf! Ik wil zeker bij je team als je ooit besluit een tijdschrift op te zetten! Dat tekenen van die lettertypes en de cover is echt heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohh ja dit is zo'n heerlijk filmpje! Geweldig lijkt het me om een écht blad te kunnen maken! Staat bij mij ook zeker hoog op mijn droomlijst <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ken het filmpje en ik werd er ook heel blij van heb hem al een paar keer gezien leuk dat je hem laat zien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supergaaf! Ik wou dat ik zo uit de losse hand van die amazing tekeningen kon maken! Wow! Ik zie nergens een gummetje?
    En alles met echt potlood, zo te zien, geen Wacom tablet o.i.d...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ontzettend leuk! Mijn hart maakte even een sprongetje toen ik de Londense metro zag, haha :P

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zit nu bij de schoolkrant en dat is echt geweldig. Later zou ik ook echt heeel graag bij een (e-)magazine willen werken!
    Liefs, Kiki

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi filmpje... kan me voorstellen dat het maken van een (e-)magazine op je lijstje staat ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is inspirerend voor als ik ooit nog eens een magazine ga maken. Ik heb altijd veel ideeen, maar uitvoeren doe ik ze (bijna) nooit.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohhhh heerlijk! Dit soort filmpjes kunnen je echt een boost geven he?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Volgens mij willen heel veel mensen een tijdschrift maken, haha :P

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon