16 juli 2012

Instagram foto dagboekje 6 • Visitekaartjes, cadeau's, winkelinrichting en een fotoshoot

Ik zag dit weekend een erg leuke verrassing bij de bezoekers aantallen van mijn blog. Marlous van The last days of Spring had over mijn weblog geblogd en dat merkte ik in de statistieken. Dank je wel Marlous, echt een super leuke en lieve tekst!! Jullie kunnen de blog hier lezen. Marlous heeft ook een erg leuke, creatieve en inspirerende blog wat zeker een kijkje waard is!

Verder had ik dit weekend en verjaardag en een afspraak met een klant waarvoor ik de website maak. Ze was erg blij met het resultaat (altijd super om te horen want het blijft spannend om een eindresultaat te laten zien). Nu worden alle teksten geschreven en daarna kunnen de puntjes op de i en kan de website online!

Voor vandaag weer een instagram foto dagboek. Hier komt ie:
1. Cadeautjes ingepakt in zelfgemaakte envelopjes van verschillende soorten papier.
2. Visitekaartjes gemaakt voor mijn blog. Gemaakt met papier, een stempel en masking tape.
3&4. Bezig geweest met de winkelinrichting voor Tip Top wonen.
5. Nieuwe ketting ontvangen via eBay.
6. De setting van de fotoshoot van vorige week zondag. Thema was gipsy/bohemian.
7. Makkelijk en simpel recept als je appels of bladerdeeg over hebt. Snijd de appels in stukjes, meng het met kaneel en vanillesuiker, even in de oven en je hebt een heerlijk appel hapje.
8. Ik was even vergeten dat ik deze zwart/witte top nog had (top zat verstopt in een tas haha)

Hoe was jullie weekend? Nog leuke creatieve dingen gedaan?

Fijne week allemaal!

11 opmerkingen:

  1. Leuk dagboekje en mooie ketting!
    Ik heb heel veel creatieve ideeën bedacht maar nog geen tijd gehad om ze uit te voeren. Wanneer ik daar weer tijd voor heb ga ik ze uiteraard weer uitgebreid op mijn blog posten ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk, die zelfgemaakte visitekaartjes! Echt origineel ook, verschillende soorten papier

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk die zelfgemaakte visitekaartjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's en lekker creatief ben je zeg :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke foto's! Ik ben nu creatief bezig met mijn agenda. Maar het wil nog niet zo lukken. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die visitekaartjes zien er leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk fotodagboek! vooral de visitekaartjes, brengt me op ideeen.
    Ook leuk, de winkelinrichting. Ik ben nu toch wel heel benieuwd naar de winkel zelf! In welke plaats is die winkel precies?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke foto's! Setting van de fotoshoot ziet er mooi uit:)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke blog heb je! Leuk al die DIY´s, ga ik zeker wat inspiratie uithalen!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon