2 juli 2012

Instagram foto dagboekje 5 • Aardappelkistjes, verf, Diana F+, boeken en een oorbel


1 & 2. Afgelopen donderdag heb ik 11 aardappelkistjes opgehaald voor ons nieuwe 'huisje' in Groningen. Ik heb ze direct schoongemaakt en het verschil zie je duidelijk, ideaal zo'n hoge drukspuit! We willen er een tv meubel van maken voor in de woonkamer.
P.S Het paste allemaal in de kleine auto op de achtergrond haha

3. Ladenkastje, blikken en schilderijlijstjes verven. Inderdaad, ook voor Groningen :) We hebben zelf goedkoop verf kunnen mengen, hoe jij dit kunt doen zie je vrijdag in de Do it yourself weekend blogpost!

4. Nieuwe boeken gekocht en op mijn verjaardag gekregen om weer heerlijk door te lezen en te leren. Ook alvast voor mijn volgende studie. Nu nog tijd vinden of beter gezegd tijd maken om ook echt te gaan lezen!

5. Een oorbel of eigenlijk een oorhanger gekocht via eBay.

6. De Diana F+ gekregen van mijn beste vriendin + familie, super leuk! De andere (ook erg leuke cadeaus) laat ik deze week in een blogpost zien.

Hele fijne week allemaal en tot morgen!

8 opmerkingen:

  1. Ik ben heel benieuwd naar het uiteindelijke tvmeubel. Heel origineel!! De oorbellen/hangers haha zijn erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aah, ik zoek al heel lang van die kistjes! Waar heb jij ze vandaan? X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben benieuwd hoe het televisiemeubel wordt. En Groningen is leeeeuk! Ik woon er nu alweer 3 jaartjes en bevalt me meer dan prima :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Caroline ik heb ze bij een boerderij in Erm gekocht, ze stonden voor aan straat in kruiwagens. De meneer heeft nog meer op voorraad want toen wij wegreden was hij de kruiwagens al weer aan het bijvullen haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellige foto's! Je kado is leueuk en de kistjes...super!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon