6 juli 2012

High tea voor vogels | Do it yourself weekend

Eigenlijk zou ik jullie vandaag laten zien hoe je zelf verf mengt. Alleen op één of andere manier kan ik geen foto's uploaden. Vanmorgen niet en nu nog steeds niet. Daarom deze (ook zeer leuke) Do it yourself weekend idee en de DIY hoe je zelf goedkoop verf mengt komt begin volgende week online (ik neem aan dat ik dan wel weer foto's kan uploaden).

Voor nu een high tea speciaal voor vogels! Gemaakt van oude tafelpoten, kopjes en schoteltjes. Jammer dat we in Groningen geen tuin hebben anders had ik dit zeker gemaakt. Gelukkig hebben we wel een balkonnetje maar ik denk niet daar daar veel vogeltjes komen (behalve al de kraaien die voor ons in de bomen zitten) anders kan ik dit alsnog maken!

Hebben jullie een tuin? Met veel vogels? Wij wonen hier in het groen met genoeg vogels (hoezo mussen sterven uit?!) en ze hebben hier bij mijn ouders genoeg plekjes om aan iets te knabbelen te komen. Vogelzaad, vetbollen, potten pindakaas, brood het is een waar vliegend buffet hier!

Fijn weekend iedereen!


Photography via Rockies Crafts

12 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk dit! Ook nog eventueel te gebruiken om kaarsjes in te doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit ziet er echt superleuk uit! :D Gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel leuk idee (en leuk ook voor de birds :))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey, wat leuk zeg! Bij de kringloop zijn die kopjes altijd zo goedkoop! Ik heb een balkon, maar wel in een bosrijke omgeving en heb ook altijd vetbollen hangen, zelfs nu komen er genoeg vogels langs om er eens wat vanaf te plukken. Vooral Vlaamse gaaien en duiven eigenlijk... Ik zou dit ook kunnen proberen, maar dan onderaan de stok een soort voetje maken, zodat het gewoon kan staan of ik steek hem in de vlaggenstokhouder, die is toch leeg.. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe origineel dit, echt heel erg leuk bedacht en gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk idee! Zou zeker niet misstaan in mijn tuin.. is weer eens wat anders dan een gewoon vogelvoederschoteltje ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk! Beetje jammer dat er alleen geen ruimte meer in onze tuin is :P

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alleen zo jammer dat het volloopt met water als het weer eens piest van de regen... Maar ht idee is wel heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is echt te schattig. Super leuk:)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ah dit is wel heel erg schattig!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon