3 juli 2012

Echt Hema stationary | sale shoppen + masking tape

En ineens lees je het overal, masking tape van de Hema! Met leuke prints en een stuk goedkoper dan de andere merken. Ik ben natuurlijk direct naar de Hema gegaan want ik als waar stationary en masking tape liefhebber moest even kijken! Wat een leuke tape-jes zeg! Per set kosten ze maar €2,50, en de brede is ook €2,50! Ik heb direct alle soorten die er waren meegenomen en sommige dubbel gekocht want de schappen waren al aardig leeg.

En tijdens mijn zoektocht in de Hema naar de andere tape-jes kwam ik samen met Laura (die ook mee was op masking tape jacht) in de uitverkoop hoek met allemaal stationary spullen. Ik met mijn zwak voor mooie stationary, wat ik al jaren heb, en mijn zwak voor sale shoppen, wat hou ik daarvan, kon het natuurlijk niet laten! Ik ben eens goed gaan sale shoppen ;)

Op de foto's zien jullie (uiteraard) de masking tape rolletjes (uit de nieuwe collectie), een kraft ordner (geen sale), een doorzichtig map met de text 'hold that tought', 2 verschillende sets met dossiermapjes, nog een bruin kartonnen dossiermap met bloemen print (geen sale, nieuwe collectie), CD hoesjes + stickers en 3 verschillende soorten sticky notes sets (waarvan één niet uit de sale, nieuwe collectie).

En even tussen neus en lippen door, ik ben GESLAAGD!! HIEP HIEP HOERAAAAA! Ik ben net gebeld, dus dat wordt vandaag taart eten. Ik ben echt heel blij haha :D

Fijne dag allemaal!



Fotografie Sharon Vos - The secret is to dream

12 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd!!

    Leuke tapejes, en goedkoop!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd!!

    Leuke tapejes, en goedkoop!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb vandaag wat tape van de HEMA gekocht, rood met strepen en blauw met sterren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is de HEMA leuk hè en GEFELICITEERD dat je geslaagd bent joehoehhhhh, geniet van je taart :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik heb ook masking tape gekocht bij de hema^^ en gefeliciteeerd! =D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteeeerd! Heerlijk! En ja...wat waren we zonder de Hema he?! Ik ben ook al op tape-jacht geweest :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Was ook al op tape jacht geweest... super!!!
    Enne, gefeliciteerd!!! Weer een zorg minder ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd!! En wat een leuke spulletjes. Ik ga snel bij de Hema kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hele leuke dingen heb je gekocht!
    mooie foto's ook gemaakt en...
    gefeliciteeeerd!
    liefs,
    denise

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik las het inderdaad, echt leuk dat Hema ze nu ook heeft
    En gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteeerd! Wat een mooie foto's heb je gemaakt, ziet er lekker vrolijk uit. Ik denk dat ik straks ook maar eventjes bij de Hema ga kijken.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon