26 juli 2012

Donderdag inspiratie quote dag #14

En dan vergeet je dat je al drie dagen niet hebt geblogt (woeps). Ik schrok er gewoon van! In één keer ging het PING, OH NEE, ik heb al drie dagen niet geblogd, ik ben het gewoon compleet vergeten! Maar dat mag de pret niet bederven natuurlijk.

Daarom wat extra mooie quotes die ons oppeppen om ons ding te doen, om ons, onze dromen te laten volgen.



Pictures via 1. Jot design 2. Grounded on the daily 3. Savannah Martiniere via The veda house 4. Note to self 5. Minted

8 opmerkingen:

  1. Haha, zo'n ramp is dat niet hoor ;) Af en toe verdien je een paar daagjes vrij af, zeker als je het gewoon zo leuk hebt dat je vergeet te bloggen!
    Anyway, fijne quotes hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Komt vast door het mooie weer ;o)
    En gelijk heb je... Fijne donderdag ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zijn weer hele mooie quotes om bij stil te staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie quotes en met dit weer is het helemaal logisch dat je vergeet te bloggen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kan gebeuren, geen ramp hé. Iedereen verdient met dit mooie weer wel een paar dagen vrij. Mooie woorden allemaal trouwdns

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inspirerend :) leuke blog, keep up the good work!

    Thanks & Cheers!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie inspiratie! De 1e 3 vind ik het mooist :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon