5 juli 2012

Donderdag inspiratie quote dag #12

Het is donderdag quote dag dus weer tijd voor een mooie inspirerende quote. Ik heb altijd van mooie quotes gehouden en dan vooral quotes die te gaan over je dromen volgen, jezelf blijven en altijd in jezelf geloven.

Ik geloof er 100% in dat als jij iets heel graag wilt, een droom en/of doel, dat die uitkomt! Omdat jij er zelf in gelooft. We kunnen vaak zoveel meer dan we denken! Precies zoals bovenstaande quote.

Je droombaan bestaat niet, die moet jij creëren!



Photo by Branden Harvey, design by Lauren Dubinsky via Good women project.

8 opmerkingen:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon