12 juni 2012

Zwevend meubilair • Deel 7 van de Klein wonen serie • Kleine tips om groot te wonen

In de elfdelige serie over klein wonen geef ik kort maar krachtige tips over klein wonen. Want klein wonen hoeft niet nadelig te zijn. Met de juiste tips kun je groot wonen op weinig vierkante meters. De gezegde ‘het zijn de kleine dingen die het doen’ kan goed worden toegepast in een kleine woning. Wees creatief en je vindt meer ruimte. Vandaag gaan we het hebben zwevend meubilair.

Zwevend meubilair is ideaal voor een kleine ruimte omdat het ruimtelijk oogt. Behalve hangstoelen kun je ook denken aan kasten en bureaus of doe eens gek, en laat planten zweven. Naast dat het ruimtelijk oogt ziet het er ook nog leuk uit!



P.S. vandaag is de laatste dag dat je mee kunt doen met de GIVE-AWAY

Heb je de andere delen nog niet gelezen of wil je ze nog eens terug kijken? Hier een overzicht van alle delen:
Deel 1: Spiegeltje spiegeltje aan de wand
Deel 2: Daglicht 
Deel 3: Ook groen zonder tuin
Deel 4: Vloeren
Deel 5: Creëer ruimtes d.m.v. afscheidingswanden 
Deel 6: Zolderkamers en schuine wanden
Credit:1. via Decor8blog 2. via Diyhomefit 3. via Boligmagasinet  4. via Apartmenttherapy 5. via Tantjohanna 6. via Stadshem 7. via Designsponge

8 opmerkingen:

  1. Zo'n hangende stoel lijkt me echt zo vet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh wat een heerlijke foto's! Ik vind die eerste linkerfoto heel gaaf. Jij hebt er zo'n goede kijk op!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's, hier zijn zeker een aantal goede tips uit te halen. Ik woon zelf ook niet heeel groot, dus creatief met de ruimte omgaan moet ik ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. fijne foto's zeg! Goede post dit, love zwevend meubilair!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er mooi uit al die zwevende elementen... die hangende stoel is echt super!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zit al jaren te drommen over zo'n hangende stoel maar ik mag niet in het plafond boren :P

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een fijne en inspirerende site!
    Ik heb maar een probleem:
    Hoe krijg ik mijn sideboard e.d. zwewend aan de wand??
    Ik zoek al langer naar informatie over de praktische kant van deze..
    Alles wat ik zie op internet is onduidelijk of onuitvoerbar.
    Weet u niet iemand die zoiets aanschouwlijk kan uitleggen?Met vriendelijke groet Ria

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon