25 juni 2012

Wie wil dit nou niet op het bureau hebben liggen? | Stationary

Ik ben een beetje zenuwachtig, dus wat ga ik doen.. bloggen inderdaad haha. Nja een beetje, ik ben echt op van de zenuwen. Ik loop de hele tijd heen en weer haha. Ik krijg vandaag te horen of ik geslaagd ben of herkansingen heb en ik weet niet hoe laat ik precies wordt gebeld. In de middag zeiden ze.. maar ja is dat om 12:30 of 16:30?  Ik zie het vanzelf wel (alhoewel ik dat makkelijker typ dan zeg ;) ) Om nog even in de school sfeer de blijven (waarom niet?) een aantal heerlijk stationary spullen in deze blogpost! Wie wil dit nou niet op het bureau hebben liggen (of hangen)?



P.S Al deze mooie producten zijn afkomstig van Nederlandse webshops

1& 2 Mini notebook + masking tape via Paper Stories 3 & 4 Retro poster en roze papieren labels via Buiten de lijntjes 5 & 6 5 meter devine touw en printable labels via Dreamkey

8 opmerkingen:

  1. Spannend zeg, veel succes met afwachten! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooeh spannend hoor! Nog ff volhouden dan....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Spannend zeg! Weet nog goed hoe zenuwachtig ik was!
    En leuke spulletjes hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh wat spannend! Maar het zal vast goed komen toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeh die bureaugoodies rechtsonder zijn erg leuk!
    Veel succes met afwachten en laat het ons vooral weten als je geslaagd bent ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thanks ladies! Ik weet de uitslag.. ik heb een herkansing :)

    http://www.thesecretistodream.blogspot.nl/2012/06/een-herkansing-but-im-gonna-make-it.html

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon