26 juni 2012

Weer zo'n leuk idee! Planten hangers van plastic kraaltjes.

Ik en bloempotten gaan 99% van de tijd niet samen. Ik hou er gewoon niet van! Maar, dit zijn daar in tegen wel leuke bloempotten! Nja, eigenlijk zijn het planten hangers. Sinds ik al die leuke foto's heb gezien van hangende planten ben ik gek op dat idee. Toen we wisten dat we in Groningen kwamen te wonen was het eerste wat ik zei; 'er komen sowieso hangende planten in de woonkamer!!' en gelukkig vonden ze dat goed haha. Deze planten hangers gemaakt van plastic kralen zijn van Peaches and Keen. Ze hebben trouwens ook gehaakte planten hangers!


P.S De herkansing is ingeleverd. Het was goed dus het kan niet meer misgaan. Dinsdag krijg ik officieel te horen dat ook ik geslaagd ben! Ik kan (of durf) het alleen nu nog niet officieel te zeggen totdat ik gebeld ben dinsdag haha ;)

2 opmerkingen:

  1. Idd, wat een leuk idee! En spannend van je herkansing zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Shar! Wat een gave potten, super leuk idee!
    Gelukt met je herkansing ?
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon