11 juni 2012

Vrijdag de aller aller allerlaatste examenopdracht inleveren en de zenuwachtige momenten komen zo af en toe!

En dat is best een raar idee. De laatste examen opdracht die we moeten inleveren en op 21 juni (op mijn verjaardag) moeten we dit advies presenteren, and that's it. Nog één keer kun je je werk laten zien via een presentatie. En dan nooit meer Cibap! Maandag 25 juni worden we gebeld of we geslaagd zijn of dat we nog herkansingen hebben, spannend!

Ik heb sinds gisteren af en toe van die zenuwachtige momenten haha. Niet zozeer voor de opdracht maar meer het idee dat dit de laatste keer is, ik heb met volle teugen genoten van het Cibap, met ups en downs maar daarom ga je ook naar school. Je leert niet alleen voor een beroep maar je leert ook veel over jezelf.

Op mijn Instagram account upload ik regelmatig foto's van mijn laatste opdracht, wil je meer zien? Dan kun je me volgen via sharonvos.

Fijne week allemaal! Ik ga weer aan het werk. Ik ga een drukke (en ik denk nog een stressvolle ;) ) week tegemoet. Wat zijn jullie plannen?

6 opmerkingen:

  1. Heel veel succes gewenst, Sharon. Mijn plannen? Ik heb nog examens tot 22 juni :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel! Jij natuurlijk ook veel succes! We zijn er bijna ;) :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel succes met de laatste loodjes! Ik lees je blog altijd met heel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog even volhouden, zal vast goedkomen ;o) Succes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een leuke blog heb je!
    Ik volg je!
    Wat grappig ik ga volgend jaar naar cibap toe in zwolle. Ik heb er zoveel zin in dat de vakantie voor mij nu al wel voorbij mag zijn haha.

    Lian.
    mycreativebrains.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon