28 juni 2012

Plantage inspiratie | Inspiratie voor in de tuin

Deze mooie serie is gestyled door Johanna Laskey van Tant Johanna voor Livet Hemma. En gefotografeerd door Anders Jungermark.

Ik hou van al het groen en wat ik zo leuk vind aan deze serie zijn de dingen die zijn gebruikt. Het zijn 'alle daagse' producten. Het houten kistje, de gieter, de glazen potjes en het zinken vakken kastje. Deze spullen kunnen wij thuis ook hebben liggen en zo zie je dat je met simpele dingen leuke hoekjes kunt maken in je eigen tuin.

2 opmerkingen:

  1. Vooral het houten kistje vind ik perfect! :) Hou van deze stijl.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie foto's!
    Als ik later groot ben wil ik ook een grote tuin en/of serre ^^

    Fijn weekend!
    xo Sari

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon