2 juni 2012

New in | MAC sheen supreme lipstick - lipstick ook voor als je niet zo'n lipstick type bent

Een tijdje terug kocht ik de sheen supreme lipstick van MAC in de kleur blossom culture (mooie licht doorzichte roze tint) nadat ik de lipstick had geprobeerd van een vriendin. En ik was blij, heel blij. En dat mag ook wel want deze lippen-stiftjes zijn niet goedkoop. Maar met een VVV-bon kom je erg ver ;)

Ik was blij omdat ik zelf niet van lipstick lipstick hou omdat ik ze vaak droog vind aanvoelen en dat blijf ik dan ook de hele dag voelen, kennen jullie dat. Ook heb ik snel last van droge lippen en dan vind ik lipstick gewoon niet mooi! Maar ik vind al die kleurtjes wel super mooi.

En de sheen supreme lipsticks van MAC zijn comfortabel om te dragen, niet droog en makkelijk aan te brengen en ze hebben genoeg pigment. Dus hou je niet van lipstick dan kun je eens kijken bij de sheen supreme lipsticks van MAC.

Dragen jullie weleens lipsticks zoja welke merken/kleuren? Ben wel benieuwd :)

1 opmerking:

  1. Ik ben dol op felle kleurtjes op het moment. Rood en donker fuchsia vind ik erg mooi.
    Dat met dat droge gevoel heb ik gelukkig niet, hangt misschien ook een beetje af van welke lippenstift het is. Die 'new temptation' zou denk ik wel wat voor mij zijn zo op het eerste gezicht.
    Zelf draag ik net zo lief een Chanel lipstick of een Rimmel lipstick :) (toegegeven, Chanel blijft wel langer zitten en verzorgt je lippen beter)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon