13 juni 2012

Jullie kennen Pinterest vast en zeker al ofniet?! The Secret is to dream op Pinterest

Aankomende maandag kunnen jullie de eerste blogpost weer verwachten. Tot dan richt ik mij even op mijn examen en dan maak ik ook direct via een blogpost de winnaar bekend van de GIVE-AWAY! De winnaar krijgt ook een berichtje via email.

Tot die tijd wil ik jullie achterlaten met mijn Pinterest board. Wie kent het niet?! ;) Genoeg om te bekijken, veel inspiratie en veel leuk DIY projecten. Pinnen jullie ook? Wat zijn jullie Pinterest boards? Dan kan ik daar eens een keer op kijken :)

Tot maandag :)



Volgen via Instagram @sharonvos, Facebook of Twitter mag natuurlijk ook altijd!

8 opmerkingen:

  1. Veel succes met je examen!
    Ik ga eens door je Pinterest neuzen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes met je examen! Ik ga je volgen op pinterest

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oeh wat heb jij fijne boards, ik ga je volgen! Heel veel succes met je examen, komt vast goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Succes met je examen!! Ik heb het altijd bij Tumblr gehouden, maar misschien dat ik ook eens een Pinterest account ga aanmaken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Succes met je examen! Ik heb het tot nu toe altijd bij Tumblr gehouden maar misschien dat ik ook eens een Pinterest account ga aanmaken. Het is wel heel handig om alles ook weer eens terug te kunnen vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Good luck! Ik ga je pins bekijken *.* Rozalinde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke dingen heb je ik ga je zeker volgen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Veel succes!!

    Ik heb wel pinterest maar gebruik het eigenlijk niet echt..!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon