20 juni 2012

Instagram foto dagboekje 4 • bureau snapshots en pakketjes

TADAA! Het is weer tijd voor instagram foto dagboek nummer vier! De andere fotodagboeken vindt je hier. Afgelopen weekend heb ik letterlijk helemaal niks gedaan nadat ik mijn laatste opdracht had ingeleverd. Echt even helemaal niks haha. Ja voornamelijk bankhangen, blogs lezen, lezen over wordpress en hostings en de laatste lessen van Blogging your way 2.0 gelezen. Ik had door de deadline voor school nog niet de laatste lessen gelezen van de BYW 2.0 internet cursus die ik volg van Holy van Decor8, dus die heb ik heerlijk rustig gelezen en ik heb weer veel geleerd!

Ik ben nu druk bezig met de voorbereidingen van de presentatie voor morgen. Naast de powerpoint presentatie die ik ga geven over het advies wil ik ook een tastbare presentatie vorm gebruiken zodat ze niet alleen naar een beeldscherm hoeven te kijken. En daarvoor maak ik onder andere gebruik van een koffer ;) Het resultaat zien jullie nog! Nu het fotodagboek!

1. Pakketje voor de klant met visitekaartjes! Natuurlijk met masking tape versierd :)
2. 3. 5. Snapshots van mijn bureau.
4. Ontwerp voor Tip Top wonen gemaakt en de website online gezet, zodat mensen die geïnteresseerd zijn in de opening van de winkel en webwinkel zich in kunnen schrijven voor de nieuwsbrief.
6. Mijn eBay aankoopjes. Een portemonneetje en iPhone hoesje met zwarte/grijze hout opdruk.

7 opmerkingen:

  1. Lekker hoor, bijkomen van alle drukte :) Die cursus klinkt erg interessant trouwens! Veel ideeën op gedaan voor je blog?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellig bureau! Dat bordje is echt heel cute! Die ecursus klinkt heel leuk! Fijn ook als je daar leuke dingen uit hebt kunnen halen. Veel succes met je presentatie morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker even niks doen haha :) daar was ik vandaag ook mee bezig. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heerlijk, jouw instagram is altijd zo mooi en creatief! is je username gewoon secretistodream? dan ga ik je even volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anne
    Je ontzettend veel ideeen! Echt heeeeeeeeel veel haha! En dan overdrijf ik niet! Holly en alle gastdocenten praten duidelijk en persoonlijk en geven ontzettend veel informatie. Wat ik vooral fijn vind is dat alles heel persoonlijk overkomt :) En dat maakt het alleen maar leuker!

    Marlous
    Dankjewel ^_^ Mijn username is sharonvos

    Lin
    Inderdaad, keep calm and blog on :D

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon