18 juni 2012

Het resultaat van mijn interieur/winkel advies voor Tip Top wonen

Dank jullie wel voor alle leuke reacties op mijn vorige post! De afgelopen 1,5 weken bestonden uit lange dagen en korte nachten, maar alles is nu ook ingeleverd voor school! Aanstaande donderdag (op mijn verjaardag nog wel) moet ik mijn advies presenteren op school voor een 'jury'. Klinkt eng maar dat is het niet hoor ;)

Het uiteindelijke interieur advies heb ik laten drukken (zo.. wat een duur grapje zeg!) en ingebonden in een boekomslag van hout die mijn vader heeft gemaakt na het zien van mijn voorbeeld tekeningen. Thank you dad! In deze blogpost een aantal pagina's en tekeningen uit het verslag.

Weten jullie Tip Top wonen trouwens nog? Tip Top wonen was mijn webwinkel en mijn moeder en tante hebben Tip Top wonen sinds vorig jaar overgenomen. Ik vond het ontzettend leuk om Tip Top wonen op te zetten. Ik heb ook veel geleerd over het opzetten van een webwinkel maar hoe leuk ik het ook vond, er ging veel tijd in zitten en ik had andere interesses die ik graag verder wou ontwikkelen.

Nu openen mijn moeder en tante naast de webwinkel ook een winkel. Één keer in de zoveel tijd is er een open dag. De winkel gaat zich vestigen in een oude varkensschuur, hoe leuk! En omdat we voor ons examen opdracht zelf een project moesten zoeken leek het mij super om voor mijn moeder en tante een interieuradvies te maken! Tip Top wonen verkoopt tweedehands en nieuwe producten. Van meubels en woonaccessoires tot papierwaren. Naast dat ik het advies heb gemaakt ga ik ook de website ontwerpen waar ik nu al zin in heb!

Fijne week allemaal!


10 opmerkingen:

  1. Ziet er goed uit! Gaat vast supergoed donderdag, alvast succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super leuk dat je voor dit project kon kiezen! Je eindresultaat ziet er super mooi uit! Is de webwinkel momenteel offline? WIlde even een kijkje nemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er veelbelovend uit zeg... leuk om zo even mee te mogen kijken ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toppie Sharon....
    Wat weer ontzettend mooi gemaakt, wat een creativiteit.
    We zijn trots op jou...love you xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aah wat gaaf dat je dit mag doen!
    Ziet er erg leuk uit!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aah wat gaaf zeg, dat je dit mag doen! Ziet er erg leuk uit!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk (en ziet er nu al mooi uit) Heb me gelijk aangemeld voor de nieuwsbrief.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super leuk,

    is de winkel echt te bezoeken of is het zo voor school gemaakt?
    jammer dat de site het niet doet..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dank jullie wel meiden en mam voor de leuke reacties!

    De webwinkel is nu nog 'offline' maar je kunt je wel al inschrijven voor de nieuwsbrief zodat je op de hoogte blijft en als eerste de openingsdatums ontvangt van de webwinkel en winkel ;)

    De winkel is over een tijdje echte te bezoeken! We zijn druk met van alles bezig!

    Leuk Anne dat je je hebt ingeschreven op de nieuwsbrief :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel veel succes donderdag Sharon! Volgens mij komt dat wel goed, want het resultaat ziet er geweldig uit!

    In welke programma's maak jij je verslagen/concepten? En van welke bronnen maak jij gebruik van visualisaties/afbeeldingen?

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon