4 juni 2012

Een StyleCookie picknick

Toen ik deze beelden van StyleCookie zag kreeg ik direct zin om te gaan picknicken! Ik heb alleen geen picknick mand! Maar gelukkig heeft StyleCookie een stappenplan gemaakt om zelf snel en makkelijk een picknick mand te maken.

Picknicken jullie weleens? Ik moet zeggen dat ik niet vaak, bijna niet eigenlijk, picknick en dat vind ik best jammer! Ik vind het altijd heerlijk om te picknicken. Van te voren heerlijk eten klaar maken, alles leuk versieren, en dan op een mooi kleed, met gevulde picknick mand te genieten van de natuur en de gezelligheid!

6 opmerkingen:

  1. Dat ziet er heel leuk uit! Ik heb wel een picknickmand (ooit eens als kerstpakket ontvangen), maar ik heb 'em nog nooit gebruikt. Deze zomer ga ik 'em gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zou het fijn zijn als het geregeld mooi weer was en we dan konden picknicken! Door die foto's gaat het behoorlijk kriebelen, ja. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh wat leuk! picknicken (zo uitgebreid) doe ik niet heel vaak, maar ik haal wel vaak een wok2go met mijn vriend om die vervolgens in het park op een kleedje met wat bladen op te eten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, dit ziet er wel super uit!
    Krijg ook helemaal zin om op pad te gaan met mijn mand... jawel, ik heb er wel eentje ;o)
    Helaas werkt het weer niet echt mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik krijg er gelijk zin in!! Ik doe het ook niet vaak, maar heb wel een hele leuke picknickmand (kringloop) die af en toe volgeladen wordt! Ik vind het ook heeerrrlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jaaa!! Zo'n mand wil ik ook wel! Dat ziet er heel goed uit!! Heerlijk he..picknicken!! Wij hebben het laatst nog gedaan, op onze manier dan. Toen we met de volkswagen bus op pad waren! Was ook erg leuk! En lekker!! (niet zo uitgebreid maar wel van die dik-gesneden boterhammen!!) Heerlijk! Ik houd van lekker brood!!
    Liefs, Herma

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon