25 juni 2012

Een herkansing but I'm gonna make it happen!

Het is een herkansing geworden :( Ik heb even flink gebaald, maar het is maar een kleine herkansing. Het zijn de resultaten van vorig jaar die me de das om doen. Maar het komt helemaal goed! Ik moet mijn lichtplan die ik voor mijn interieur winkel advies heb gemaakt aanpassen en dat is het :)

Ik had helaas net één onvoldoende te veel van vorig jaar. Ik baal ook niet zozeer dat ik een herkansing heb, dit had ik eigenlijk wel verwacht en ik ben eigenlijk heel blij dat ik maar één kleine herkansing heb. Want ik heb hard gewerkt om alles weer recht te trekken, ik stond er namelijk best wel slecht voor ;) En we mogen vaker tegen onszelf zeggen dat we hard hebben gewerkt, want dat doen we, of niet dan? :) maar ik baal wel om de reden waarom ik net één onvoldoende te veel heb nu. En dan wordt je weer even goed herinnerend aan de dingen die zijn gebeurd waardoor het niet goed ging en komt alles weer even dichtbij.

Onthoud dat dit totaal geen 'zielige of aanstellerige' blogpost is. Want ook al heb ik nu een herkansing, ik ben er ontzettend trots op dat ik maar één kleine herkansing heb! Ik heb dit jaar goed afgerond. Maar de gebeurtenissen die we meemaken hebben nou eenmaal invloed op ons als mens. Maar uit het negatieve moeten wij het positieve halen en komen we er uiteindelijk alleen maar sterker uit want we leren meer over onszelf en wat wij willen en wat wij zeker niet willen! En dat heb ik gedaan, ik heb door alles maar één kleine (eigenlijk ook zielige haha) onvoldoende omdat ik mijn best heb gedaan om mijn cijfers weer op te krikken. Blijf daarom altijd bij jezelf en blijf altijd in jezelf geloven, dan komt uiteindelijk alles weer goed! :)

Ik ga nu weer aan de bak en ik lever mijn herkansing morgen in en dan heb ik gewoon mijn diploma in de pocket! I'm gonna make it happen!



Foto via Ukkepurk @ Deviantart van Marco van Zomeren via Studio van Zomeren

10 opmerkingen:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon