9 juni 2012

Een DIY opberg doosje voor je masking tape die ook nog eens je bureau opfleurt!!

Bovenstaande foto's zijn van de Franse blog Zugalerie. Zij heeft de DIY van de Finse designer Riikka Kantinkoski van Weekday carnival gebruikt en haar eigen sausje erover heen gegooit met dit als resultaat!

Niet alleen handig voor masking tape, maar ook perfect voor paperclips, oordopjes, USB sticks (ik raak die dingen altijd kwijt) en andere kleine spulletjes.

Als ik straks in ons nieuwe appartementje ga wonen met mijn beste vriendin en zusje (ja ik heb natuurlijk al genoeg inspiratie opgedaan haha (A) ) wil ik mijn bureau heel clean en basic houden. Maar wel met mooie eye-cathcers zoals dit simpele maar mooie doosje!

Wil je deze kleurrijke opberger ook maken? Hier kun je het patroon downloaden/printen en hier vindt je de stappenplan (wel even vertalen, tenzij je goed bent in Frans ;)).

3 opmerkingen:

  1. Leuk en ook mooi met die pasteltintjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kwam deze al ergens tegen op een blog en vond ze zo cute, vooral door de kleurtjes! Ideaal voor tape ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, leuk hoor! En mooie kleuren (´・ω・`)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon