29 juni 2012

Doe het zelf-en met Ikea producten | Do it yourself weekend

Op de website Livet hemma vond ik deze leuke do it yourself projecten die je kunt maken van en met Ikea producten.

Welke DIY vinden jullie het leukst? Ik vind ze eigenlijk.. allemaal leuk haha. Deze do it yourselfs zijn ook zo heerlijk simpel!

Genoeg DIY inspiratie voor het weekend dacht ik :) Fijn weekend allemaal!



1. De krukjes DIY met de FROSTA kruk.
2. De bureau/tafel DIY met de VIKA LERBERG schragen en de GALANT blad.
3. De hanglampen stappenplan met de FOTO hanglampen van Ikea.
4. De ladenkastjes DIY met RAST ladenkast.

6 opmerkingen:

  1. Ik zou zelf het krukje en het kastje wel een keer willen maken.

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb die tafel! Haha ook zo gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die tafel is superleuk! Dat kastje ook, maar ik zou dan wel op zoek gaan naar leuke krantenberichten in regionale krantjes, of zo. Ik lees liever 'vrouw uit swifterbant vindt na 3 maanden rollator terug' dan ellende en burgeroorlogen en economische crisis.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de gele kruk leuk! (ik heb iets met gele meubels ;) )

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het ladekastje toch echt wel de topper. Geweldig mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon