21 mei 2012

Zoek de verschillen • Voor en na foto's van een eetkamer make-over

Sibylle van Funkytime verhuisde vorig jaar van het platteland naar de stad want ze is zo als ze zelf zegt 'just not a country girl at all'. En ze hebben daardoor ruimte moeten inleveren maar zoals ik met mijn blogserie klein wonen aangeef is dat je ook groot kunt wonen met weinig woonoppervlakte.

En dat laat Sibylle heel goed zien met haar eetkamer make-over! Op haar blog zie je veel meer foto's van de make-over. Sibylle laat perfect zien dat je heel veel kan doen met een kleine ruimte!

Wat vinden jullie ervan? Slim ingedeeld allemaal niet?! Fijne week allemaal :)

6 opmerkingen:

  1. Leuk zeg en wat een verandering!! Zou ik eens een voorbeeld aan kunnen nemen.. moet hier nodig de boel re-organiseren ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die houten klapstoeltjes heb ik ook! Vind ze heel leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk gedaan! Ik heb zelf ook een hele kleine woonkamer, dus ken het probleem. Vind vooral de laatste 3 foto´s erg mooi, leuke accenten en slim bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat leuk gedaan zeg! En met zo'n kleine ruimte! Knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I had to laugh at loud that you said to look for the differences. Your new dining room is so lovely!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon