16 mei 2012

WHAA ik ben TOEGELATEN + foto's portfolio boekje

AHHH ik ben echt (ik mag wel zeggen TE) blij! Ik kreeg gister middag een telefoontje dat ik ben toegelaten op de academie voor POP cultuur in Leeuwarden. Misschien hebben jullie het al gelezen op facebook!?

Donderdag had ik de toelatingsdag en het was pittig! Ik was ook al aan het denken wat voor werk ik zou gaan doen als ik niet zo worden toegelaten. Ik zat er al aan te denken om wat sollicitatie brieven rond te sturen haha. Dat komt omdat je op de dag zelf geen enkel sprankeltje hoop van goedkeuring krijgt haha. En er worden niet veel mensen toegelaten en ik wou zo graag!

Maar dat is gelukkig niet meer nodig! Ik zit nog steeds vanaf het telefoontje met een grote glimlach op mijn gezicht!

Bovenstaand en onderstaand zien jullie mijn portfolio boek en een aantal bladzijdes die ik naast mijn portfolio website had ingeleverd voor de toelating :)

Tot morgen!


12 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! Ziet er ook mooi uit hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf dat je toegelaten bent! GEFELICITIEERD!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd!!! Super-gaaf voor je!! 'k Heb even op de site van betreffende acedemie gekeken.. maar dat ziet er wel leuk uit! En wat je gemaakt hebt, vind ik heel mooi! En leuk! En knap!! Heel veel succes met je verdere voorbereidingen. Je hoeft in ieder geval geen brieven meer te schrijven. Geniet ervan en we gaan vast meer van je werk zien. Leuk!
    Liefs, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kan me de "big smile" helemaal voorstellen... Gefeliciteerd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd meis! Maar je bent gewoon goed in wat je doet, dus je verdient het

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd! Terecht toegelaten!

    Birgit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhh heerlijk zeg, laat die smile maar even lekker staan en geniet ervan. GEFELICITEERD :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Yay, gefeliciteerd! :) En je hebt een prachtig portfolio zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk boekje,
    ik zelf heb binnenkort ook een toelating, voor een fotografieopleiding, en nu moet er natuurlijk een portfolio komen, in eerste instantie dacht ik aan een boek, maar dat wordt vrij prijzig. zeker omdat het niet verplicht is. dit is meeer een magazine idee? tenminste zo lijkt het, zou ik mogen weten waar je dit hebt gedaan? en hoe ik het dan kan vinden, want zoals blurb, dat is een hele groote site met heel veel boekjes..

    ik hoor het wel, hoop ik.

    p.s gefelicteerd natuurlijk met je toelating!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dank jullie wel allemaal ^_^

    Ah dankje Jennifer, leuk om te horen :)

    En Anoniem; Ik heb dit boekje ook bij blurb.com besteld. De 'trade' versie met softcover. Door de softcover lijkt hij ook meer magazine achtig. Maar je hebt daar ook hardcover dat lijkt zeker meer 'boek'achtig.

    Mijn scriptie had ik ook bij blurb besteld maar dan 'standaard staand' versie (ook wel standerd portrait dacht ik), ook softcover en dan op mat papier.

    Opzicht valt het wel mee hoeveel soorten boeken ze hebben (http://nl.blurb.com/create/book/pricing)

    Je bent misschien wel wat geld kwijt.. maar het wel een investering. Een portfolio moet er natuurlijk wel goed uit zien :)

    Heel veel succes in ieder geval :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow geweldig meid! Wat super voor je! Gefeliciteerd!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon