29 mei 2012

Visitekaartjes + website ontwerp inspiratie collage | grafisch

Deze collage heb ik gemaakt voor een opdrachtgever. Ik ga voor J. de website en visitekaartjes ontwerpen. Een tijdje terug hadden we afgesproken en alle ins en outs besproken en hieruit is deze collage ontstaan.

Voor grafische opdrachten maak ik graag eerst een collage, ter inspiratie maar ook als bevestiging dat je qua stijl op één lijn zit en als bevestiging van de dingen die je hebt besproken en hebt afgesproken. Ze was erg tevreden en dus ik kan beginnen met ontwerpen :)

1 opmerking:

  1. Leuk, leuk! Ook helemaal mijn stijl! Succes, lijkt me geweldig leuk om te doen!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon