2 mei 2012

Vanaf augustus wonen wij in Groningen :D Aanschouw ons appartementje!

Ik ben zo blij! (wie ook lid is van de facebook pagina of twitter hebben het misschien al gelezen) maar maandag op koninginnen-dag hadden wij (ik, mijn zusje en beste vriendin) een bezichtiging in een appartementje in Groningen. Omdat wij straks allemaal weer gaan studeren willen we graag in Groningen wonen. Mijn zusje gaat studeren in Groningen zelf (Hanze) en mijn beste vriendin en ik (als we toegelaten worden) in Leeuwarden dus is Groningen een mooi centraal plekje!

Via mijn vader kwamen we in contact met een leuk stel die gaan verhuizen en hun appartement wouden verhuren. Na een uitgebreide email met informatie die we van ze hadden gekregen waren we direct enthousiast.

Met een gezonde dosis spanning bekeken we het appartement, want we wouden zo graag iets vinden haha. Direct toen we binnen kwamen hadden we al een goed gevoel. Na een rondleiding zeiden we dat we het appartementje heel graag willen huren en onder een drankje en een babbeltje na kregen we te horen dat wij het appartementje mogen huren.

Jullie willen niet weten hoe blij ik ben (en wij zijn) haha! Nu hoeven we niet meer te zoeken en hebben we zekerheid. Want wat een zoektocht zeg! Wat ook heel fijn is dat het particulier is en dus geen bemiddelingskosten (en dat scheelt enooooorm!). Alhoewel, we stonden bij een makelaar ingeschreven die belachelijk veel bemiddelingskosten vroegen (onterecht, en niet volgens de wet). Maar daar zouden we tegen in zijn gegaan ;)

We hebben eigenlijk nog geen goede foto's. Maar bovenstaand een plattegrondje van ons aankomende nieuwe stekkie! Over een tijdje blog ik vast en zeker over de verhuizen, het resultaat en meer dingen.

Het appartementje in het kort: Gelegen in de wijk de Wijert, 3 slaapkamer, woonkamer met balkon, vanaf balkon uitzicht op groen, gratis parkeren (best wel heel fijn), binnen 10 minuten ben je in de stad, bushalte naast de flat, supermarkten en andere winkels letterlijk en figuurlijk onder ons (ideaal haha).

En wat heel fijn is, we mogen verven en dingen veranderen in het appartement dus de ideeën vliegen al door mijn hoofd haha. En we hebben alle drie wel dezelfde smaak dus dat scheelt weer ;)

Fijne week allemaal!



12 opmerkingen:

  1. Haha leuk! Lekker enthousiast! Ik doe daar wel eens boodschapjes, dus wie weet komen we elkaar eens tegen! :)
    Wat voor opleiding ga je doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank jullie wel!

    Haha wat leuk Marlies! Dan komen we elkaar vast en zeker wel tegen ja haha! Anders zie je ons vast en zeker wel op ons aankomende balkonnetje zitten (A)


    Ik wil graag naar de POP academie in Leeuwarden en afstuderen als grafisch ontwerpster :) 10 mei heb ik toelating, en ik hoop echt heel erg dat ik toegelaten wordt! Anders weet ik niet wat ik moet gaan.. ;)

    Liefs, Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je eigen plekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk, dat gevoel van een nieuw stekkie! Gefeliciteerd!
    Ben benieuwd naar de 1e foto´s:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk, dat gevoel van een nieuw stekkie! Gefeliciteerd!

    Ben benieuwd naar de 1e foto´s :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hé dat is vlak bij mn school. Leuke buurt, heel erg veel plezier daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, wat super, super gaaf voor je!!! Ben heel benieuwd naar foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Súper leuk! Ik ben benieuwd wat je (/jullie) er van gaat maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dankjulliewel! Over een tijdje maken we weer een afspraak om alles op te meten en dan zal ik ook alles even fotograferen :D

    Liefs, Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat grappig ik heb daar ook gewoond, precies boven de AlbertHeyn! (toen ik nog thuis woonde).. Hele fijne buurt om te wonen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauwie!! Super leuk, ik ben er zelf geboren en heb daarna nog 13 jaar in de binnenstad van Groningen gewoond, echt geweldige stad!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon